Klausz Melinda - A közösségi média nagykönyve (bővített kiadás) - Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad
Megjelenés ideje: 2020
ISBN: 9789635430444
320 oldal
Ára: 4299 Ft
A közösségi média nagykönyve (bővített kiadás) - Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook,
Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon
keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától
a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.


Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ\' Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt.

A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók
kezébe.
Fordította: Csősz Róbert
Mindenki idióta - csak én nem!
Bármerre nézünk, mindenhol csak irigyeket, örök optimistákat, egyszóval idiótákat látunk. Idegesítenek és fárasztanak a munkahelyünkön, a szabadidőnkben, az interneten és a politikában....
Anya csak egy van
Édesanyák, akik féltő szeretettel kísérik gyermekeik minden lépését. Asszonyok, akik akár életüket is feláldozzák értük. És nők, akiket sokszor nehezen értünk, pedig oly sok minden...