A közösségi média nagykönyve (bővített kiadás) - Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook,
Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon
keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától
a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.
Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ' Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt.
A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók
kezébe.